خیال خاکستری

خیال خاکستری

بازم دلم گرفت

 

بازباران باترانه گریه هایم بی بهانه

می خورد برسقف قلبم

باورت شایدنباشدخسته است این قلب تنگم

تلخ وشیرین مثل لیلی مثل مجنون مثل دریای خروشان

من به یادت بی قرارم



نظرات شما عزیزان:

vesal
ساعت19:11---28 آذر 1391
روزگاری جاده بودم.
جاده ای غرق تردد
جادهای که ازرفت وآمد یک لحطه خالی نمیشد.
منکه بسیاری از رفیقان را به آبادی رساندم.
عاقبت خود ماندم و ویرانه ی تنهایی خود.


سلام وبت جالبه پیش منم بیا خوشحال میشم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: سیمین ׀ تاریخ: سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

خداي من خداييست كه اگر سرش فرياد كشيدم به جاي اينكه با مشت به دهانم بزند با انگشتان مهربانش نوازشم مي كند و مي گويد ميدانم جز من كسي نداري !!! به وبلاگ خودتون خوش اومدین


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , simin37.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM